Worth waiting for

YEEEEEES!
Jag kom hem från en, som vanligt, galen kväll på UG och sätter mig och fikar och
pratar med Gonzalo helt som vanligt. "Hur var din helg?" osv.
Sen ska jag gå in på mitt rum och då säger han "Åh just det, de här breven kom. Är det något viktigt?"
Jag läste transportstyrelsen och Victoria Karlsson och mitt hjärta bankade sönder.
Skulle jag få köra eller inte?!
KLART SOM F*N ATT JAG SKA KÖRA! NU J*VLAR!
I brevet låg mitt körkortstillstånd och vilkoren för körkortstillståndet!!!
Är sååå taggad! Det kommer bli en sån frihet när jag väl klarat körkortet.
Och om jag känner så här nu bara av att jag får övningsköra, tänk hur jag
kommer känna mig när jag klarar körkortet! Haha sjukt!
Waaaaa, nu är jag livrädd men ändå astaggad!
Åh bra avslutning på denna veckan och underbar start! :)
Nu ska jag ringa mamma, ha det super allihop ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0