20111202

Night comes with great ideas!
Natten är verkligen min tid! Det är då jag pluggar och tänker bäst.
Jag sov inte i en timme utan jag sov alldeles för länge...Så nu har jag fått sitta
och plugga mitt i natten. Jag kom bara på en grej...
man måste bara älska mina snea fingrar...

Jag ska resa iväg i några veckor och jag är inte säker på hur det
kommer se ut med internet men jag är helt hundra på att
jag inte kommer blogga varje dag. När jag kommer hem från resan
ska jag bomba med bilder och berätta om allt. Men under tiden då?
Jo! Jag tänkte tidsinställa en massa inlägg :D
Tänkte lägga ut en massa gamla bilder och berätta lite mer
om mig själv och om en massa minnen.
Det kommer i alla fall bli väldigt kul för mig att kunna kolla tillbaka på.
Okej det var det! Nu ska jag bara läsa igenom mina papper en gång till
inför provet i morgon och sen ska jag sova.
VILKET JAG HOPPAS ATT NI GÖR!
ok puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0